Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

Mos

Av keepintouch - 23 mars 2009 18:07

Mos... Faktiskt så är det så att det är det enda jag kan skriva om, för det är den enda som jag kan tänka på just nu... Det är mos i min hjärna! Slut har fått sig ett nytt aniskte. Julias ansikte! Och tillråga på allt så har jag sjuk träningsvärk i mina armar! Träning är inte nyttigt!!


Dagen har varit bra, den gick så otroligt fort!!  Faktiskt så är jag och S nästan klara med arbetsplatsbeskrivningen. Men få inte panik nu mina kära praktikvänner: det finns tre anledningar. 1. Offentlig verksamhet - typ allt ligger på hemsidan. 2. Våra handledare hade möten idag, möten som de ansåg inte skulle ge oss någon att följa med på (alternativt så var det så att vi inte skulle fatta ett skit av det som sas och de ville skona oss första dagen??) 3. Just det, vi är två. Vi gjorde det tillsammans.(Och 4. sätter jag i () för jag skämms lite, men jag ska ju snart iväg och måste ha den klar innan torsdag.....)

Annars så börjar mitt schema vara så fullt med möten och annat roligt att hitta tid till intervjuer och skrivandet avutredningsuppgiften känns som omöjlighet. 


För övrigt. Hon som är chef för hela avdelningen presenterade sig för oss idag - för tredje gången!! Dom två första gångerna sa vi att "jo, du har ju föreläst för oss under vår fek kurs" och hon svarade: "jaaa! Det var då jag fick rökt fisk. Det var... anorlunda" Idag så tog ingen av oss upp fisken, eller föreläsningen för den delen. Men jag börjar misstänka att hon är smått glömsk. 


Och för att svara på Annas fråga om killar: jag är på kommunen. Hur stora är oddsen skulle vi tro? Hälften av dom som sitter i samma koridor som mig heter ett dubbelnamn där ett av dem är Britt... Chansen är ju ganska stor att till och med datateknikerna (som annars alltid brukar vara ett litet hopp om att få se någon snygging..) har dubbelnamn. Fast då kanske med Begnt i...


Oj, det blev längre än jag trott..

Puss på er! Hoppas ni haft det bra idag! =)

Julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av keepintouch - 3 januari 2010 20:56

Hej vänner. Hoppas att ni mår bra vart ni än är. Själv är jag i Umeå, har varit här nästan hela jul och nyårshelgen. Har varit väldigt mysigt att fått ha Fredrik här hela 2 veckor. Det har varit en jobbig tid, jag tycker alltid man saknar de som in...

Av keepintouch - 14 december 2009 13:08


   Här kommer en liten julhälsning från oss i Sillis! Hannes har hunnit bli 5 månader nu och utvecklas hela tiden. Varje dag är ett äventyr med lilleman! Hoppas ni får en riktig mysig och härlig jul! Ps! Tack för senast hos Anna H. Jag är, som...

Av keepintouch - 10 december 2009 08:14


  Hej på er alla! Här på Marieberg lever livet för fullt! Snart är det jul och vi har total mysfaktor inbokad på självaste julafton i stugan med hela tjocka släkten! Hoppas ni alla har det bra i vårt avlånga land och att ni får en helt ...

Av keepintouch - 9 november 2009 20:43

Längesen sist! Var håller alla små blogginläggare vägen? Vill vi fortsätta att skriva? Jag tycker det är ett ypperligt sätt att hålla kontakten nu när vi inte ses så ofta:( Samt att man kan lägga in lite bilder så att vi inte glömmer bort hur vi ser ...

Av keepintouch - 29 augusti 2009 14:45

Hejsan!   Vill bara skriva ett inlägg för att önska er lycka till inför skolstarten (undantag för fru Engdahl) hihi. Hoppas alla har haft en underbar sommar och att nästa termin blir till er förväntan ;) Jag saknar er alla och hoppas vi får ses snart...

Ovido - Quiz & Flashcards