Alla inlägg den 20 mars 2009

Av keepintouch - 20 mars 2009 10:12

Jag gör en liten paus i mitt packande och städande. Även fast jag inte har speciellt mycket saker här så tar det ju tid. Men inte så mycket kvar nu :)

Jag och Ida åker upp till Luleå om nån timme. Håller med Mari, ska bli riktigt kul, men samtidigt kommer jag sakna Umeå och alla er! Men men, inte ett hej då utan ett, ses snart ;)


Nåväl, ska kanske fortsätta, jag är väldigt spänd på hur alla våra saker ska rymmas i bilen...haha, vi får väl visa att vi kan packa smart ;)


Puss & kram /Emma

Av keepintouch - 20 mars 2009 09:30

Hej alla! Hoppas hemtentan gått/går bra =D Nu har vissa åkt och några åker idag och imorgon, tror jag är sist ut på söndag av dem som ska lämna stan men håller mig kvar här hos P så länge det går! Oj oj vad jag kommer sakna er! Ser jätte mycket fram emot praktiken och komma hem till S-vall men känns trist att studentlivet kanske börjar lida mot sitt slut om jag inte kommer tillbaka =´( Men det är inte slutet på något utan början på något nytt!! Jag hoppas era resor går bra och att starten på måndag blir underbar! Spänd över att få höra sen hur alla har det =D


Pöss och kram! Mari

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards