Direktlänk till inlägg 23 april 2009

"Mamma mu"

Av keepintouch - 23 april 2009 19:01

Hej på er! Hoppas ni har det bra på praktiken och att ni hinner njuta av vårsolen mellan rekryteringar och möten:)


Det är förunderligt hur många som kommenterar ens mage när man är gravid. Förlossning, amning, mjölkstockning, bristningar, ja you name it! Allt ska diskuteras vare sig man vill det eller inte...Plötsligt befinner man sig i ett samtal om lustgas med nån man knappt känner, ja det är sannerligen ett intressant fenomen! Följande kommentar fick jag höra igår på jobbet: "Nämen är det inte mamma mu som är här och rund om kinderna har hon blivit också" Ja mycket ska man höra innan öronen trillar av:)


Ta hand om er därute, så hörs vi snart! Kram från frun

 
 
Mari

Mari

23 april 2009 22:51

Oj oj vad magen växer! Å lilla bäsis pojken blir större och större! Kul att se!

http://missbree.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Camilla

24 april 2009 08:00

Åh vilken härlig mage du har fått!! Vilken vecka är du i? Själv har min börjat puta sådär tillräckligt iaf så inte alla tror att jag bara blivit tjockare! ;)(även om jag har det också) Kram kram på dig!!

 
Anna HJ

Anna HJ

24 april 2009 20:46

åh så härligt att få följa dig och bebben såhär på distans. Jag skickade smycket idag så du borde ha det på måndag. Nu ska jag Maria och Fredrik se film, har grillat och druckit vin ute i värmen, underbart! Saknar er alla

http://www.hildestamdesign.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av keepintouch - 3 januari 2010 20:56

Hej vänner. Hoppas att ni mår bra vart ni än är. Själv är jag i Umeå, har varit här nästan hela jul och nyårshelgen. Har varit väldigt mysigt att fått ha Fredrik här hela 2 veckor. Det har varit en jobbig tid, jag tycker alltid man saknar de som in...

Av keepintouch - 14 december 2009 13:08


   Här kommer en liten julhälsning från oss i Sillis! Hannes har hunnit bli 5 månader nu och utvecklas hela tiden. Varje dag är ett äventyr med lilleman! Hoppas ni får en riktig mysig och härlig jul! Ps! Tack för senast hos Anna H. Jag är, som...

Av keepintouch - 10 december 2009 08:14


  Hej på er alla! Här på Marieberg lever livet för fullt! Snart är det jul och vi har total mysfaktor inbokad på självaste julafton i stugan med hela tjocka släkten! Hoppas ni alla har det bra i vårt avlånga land och att ni får en helt ...

Av keepintouch - 9 november 2009 20:43

Längesen sist! Var håller alla små blogginläggare vägen? Vill vi fortsätta att skriva? Jag tycker det är ett ypperligt sätt att hålla kontakten nu när vi inte ses så ofta:( Samt att man kan lägga in lite bilder så att vi inte glömmer bort hur vi ser ...

Av keepintouch - 29 augusti 2009 14:45

Hejsan!   Vill bara skriva ett inlägg för att önska er lycka till inför skolstarten (undantag för fru Engdahl) hihi. Hoppas alla har haft en underbar sommar och att nästa termin blir till er förväntan ;) Jag saknar er alla och hoppas vi får ses snart...

Ovido - Quiz & Flashcards