Direktlänk till inlägg 9 juni 2009

"Summertime and the living is easy..."

Av keepintouch - 9 juni 2009 15:23

Ja då var den här, denna efterlängtade sommar! Jag tycker att det fortfarande är något magiskt med "sommarlov" trots att man numera är vuxen. Även fast jobb väntar för många så måste ni väl hålla med om att sommaren är speciell:)


Denna kommer dock att bli annorlunda än alla andra somrar som jag hittils upplevt då vi ska bli föräldrar:) Förhoppningsvis blir det en lugn liten Ante-kopia som anländer och inte en rastlös Anna-kopia för då får vi fullt upp:)


Vore hemskt trevlig om vi som är kvar i stan kunde få till en lite träff senare i sommar. Vi måste "keepintouch" med varandra:) Till er andra som jag inte kommer att träffa nu på ett tag:( önskar jag en riktigt underbar sommar och ser fram emot att se er till hösten!


Sälkram från frun


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av keepintouch - 3 januari 2010 20:56

Hej vänner. Hoppas att ni mår bra vart ni än är. Själv är jag i Umeå, har varit här nästan hela jul och nyårshelgen. Har varit väldigt mysigt att fått ha Fredrik här hela 2 veckor. Det har varit en jobbig tid, jag tycker alltid man saknar de som in...

Av keepintouch - 14 december 2009 13:08


   Här kommer en liten julhälsning från oss i Sillis! Hannes har hunnit bli 5 månader nu och utvecklas hela tiden. Varje dag är ett äventyr med lilleman! Hoppas ni får en riktig mysig och härlig jul! Ps! Tack för senast hos Anna H. Jag är, som...

Av keepintouch - 10 december 2009 08:14


  Hej på er alla! Här på Marieberg lever livet för fullt! Snart är det jul och vi har total mysfaktor inbokad på självaste julafton i stugan med hela tjocka släkten! Hoppas ni alla har det bra i vårt avlånga land och att ni får en helt ...

Av keepintouch - 9 november 2009 20:43

Längesen sist! Var håller alla små blogginläggare vägen? Vill vi fortsätta att skriva? Jag tycker det är ett ypperligt sätt att hålla kontakten nu när vi inte ses så ofta:( Samt att man kan lägga in lite bilder så att vi inte glömmer bort hur vi ser ...

Av keepintouch - 29 augusti 2009 14:45

Hejsan!   Vill bara skriva ett inlägg för att önska er lycka till inför skolstarten (undantag för fru Engdahl) hihi. Hoppas alla har haft en underbar sommar och att nästa termin blir till er förväntan ;) Jag saknar er alla och hoppas vi får ses snart...

Ovido - Quiz & Flashcards