Alla inlägg den 16 mars 2009

Av keepintouch - 16 mars 2009 13:21

Gud vad jag önskar att jag var en sån som kunde göra bort saker och ting på en gång, man går ju ändå bara omkring med en gnagande känsla över att man har saker att göra.. Bättre att fixa bort saker i tid och njuta av att vara ledig..

Satt två dagar förra veckan med datorn i knät men lyckades inte producera så mycket mer än rubriker till hemtentan.. Har dock packat det mesta av allt småplåtter som man lyckats samla på sig men ännu är det mycket kvar.. Känns overkligt att man flyttar om mindre än en veckan, älskar verkligen lägenheten så det känns lite tråkigt, men det blir starten på något nytt så det är ju positivt :)

Fick veta idag att jag fått en ny, mindre lägenhet på samma område som nu så då vet jag vart jag ska bo till hösten och att jag kommer tillbaka till Umeå!


Nej nu ska jag göra en insats med hemtentan! Lycka till alla ni andra som oxå sitter med hemtentan och har tråkigt.. ;)


//Madde

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards