Direktlänk till inlägg 2 maj 2009

Uppdatering från norr!

Av keepintouch - 2 maj 2009 13:11

Tänkte att jag måste ju uppdatera vad som händer här norrut oxå!


Just nu befinner jag mig hemma hos mamma och pappa i Ötå. Vart här sen torsdag kväll. Långledigt igen, inte illa pinkat! Vi jobbade bara till onsdag så jag ska inte klaga ;) Praktiken går bra i övrigt. Bengt var upp och hälsade på i måndags och han är ju bara för söt. Man kan se på honom att han är stolt över oss! Min arbetskamrater gillade honom oxå och det är ju faktiskt lite komiskt att min handledare Britta har haft honom när hon gick på p-programmet. Hon gick ut -92 så Bengt har ju hängt med ett tag :D


Har även hört mig för lite om eventuellt sommarjobb på Vattenkraft, så det är bara att hålla tummarna för att dom skulle kunna erbjuda mig nåt! Men vi får se. Trivs iaf jättebra och jag får intrycket av att dom gillar mig med ;)


Livet i övrigt i Luleå är...hm..spännande...Jag lyckas ju alltid med saker som jag kanske inte alltid borde lyckas med..haha :D Sambolivet med Ida går bra, men måste säga att vi sällan är hemma samtidigt pga att båda är ute och ränner hela tiden! Men dom stunderna vi har tillsammans är guld ;) Och dom som sett de nya bilderna på fejjan ser att jag och Ida numera kan klassas som äkta sambos, matchande kläder när vi går ut och promenerar. Haha ;D


Nä kära vänner. Nu ska jag ut i solen med hunden. Saknar er massor!


Puss och kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av keepintouch - 3 januari 2010 20:56

Hej vänner. Hoppas att ni mår bra vart ni än är. Själv är jag i Umeå, har varit här nästan hela jul och nyårshelgen. Har varit väldigt mysigt att fått ha Fredrik här hela 2 veckor. Det har varit en jobbig tid, jag tycker alltid man saknar de som in...

Av keepintouch - 14 december 2009 13:08


   Här kommer en liten julhälsning från oss i Sillis! Hannes har hunnit bli 5 månader nu och utvecklas hela tiden. Varje dag är ett äventyr med lilleman! Hoppas ni får en riktig mysig och härlig jul! Ps! Tack för senast hos Anna H. Jag är, som...

Av keepintouch - 10 december 2009 08:14


  Hej på er alla! Här på Marieberg lever livet för fullt! Snart är det jul och vi har total mysfaktor inbokad på självaste julafton i stugan med hela tjocka släkten! Hoppas ni alla har det bra i vårt avlånga land och att ni får en helt ...

Av keepintouch - 9 november 2009 20:43

Längesen sist! Var håller alla små blogginläggare vägen? Vill vi fortsätta att skriva? Jag tycker det är ett ypperligt sätt att hålla kontakten nu när vi inte ses så ofta:( Samt att man kan lägga in lite bilder så att vi inte glömmer bort hur vi ser ...

Av keepintouch - 29 augusti 2009 14:45

Hejsan!   Vill bara skriva ett inlägg för att önska er lycka till inför skolstarten (undantag för fru Engdahl) hihi. Hoppas alla har haft en underbar sommar och att nästa termin blir till er förväntan ;) Jag saknar er alla och hoppas vi får ses snart...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards