Direktlänk till inlägg 1 maj 2009

Hej alla!

Av keepintouch - 1 maj 2009 23:02

Först vill jag säga grattis till Camilla och lilla flicke barnet! Guud så spännande =) Och Anna viiiilken härlig mage du fått! Ska bli mysigt att se den igen i juni ;)


Här i S-vall är allt toppen... Trivs jätte bra på praktiken och allt är super skoj... Har fått ansöka om vikariatet nu och det verkar som om jag är aktuell för tjänsten så håll tummarna för mig att jag får det!


Oavsett så kommer jag stanna i S-vall och jag har sökt distanskurser ifall jag inte får vikariatet för till hösten blir det inte bara valp utan antagligen även häst! Svärmor kommer skaffa ett avels sto för en period (ca 1,5 år) för att få ett föl och detta sto kommer jag få ansvar över och rida/träna så det blir som "mitt" men utan ekonomiskt ansvar så det kan inte bli bättre! Känns super häftigt! En dröm sedan jag var tio... Och detta sto är helt svart så snacka om Black Beuti! ;) hihihi alla flickor dröm...


Kommer dock sakna er alla och allt känns lite dubbelt men är ju inte så långt

emellan och karln kommer ju vara kvar däruppe så jag kommer ju vara där titt som tätt ändå ;)


Hoppas ni alla har det bra på era praktik platser och det kommer vara så ofanligt skoj att träffa alla i juni... Lääängtar!


Puss å Kram Mari

 
 
Ingen bild

Emma

2 maj 2009 13:10

Jag håller tummarna, även om det ska bli tråkigt att inte ha dig i Umeå till hösten! Och jag vet inte om det här är udda men, jag hade absolut inga drömmar om Black Beuti..är inte ens helt säker på att jag sett filmen ;) haha, jag drömde väl bara om slalomskidor och Penilla Wiberg :D

 
Ingen bild

anna Hj

3 maj 2009 14:33

vad kul för dig mari! grattis. Känns jättetråkigt att du inte kommer vara uppe i Umeå med oss... vem ska jag nu gå till skolan med varje dag =( du är ju min klippa. Men det kommer blir bra ändå, jag har ju alla andra underbara vänner däruppe =) får väl flytta till Ålidhem så det blir lite närmare alla =) Vill verkligen inte bo själv igen nu när jag vant mig vid att vara sambo. Ha så mysigt kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av keepintouch - 3 januari 2010 20:56

Hej vänner. Hoppas att ni mår bra vart ni än är. Själv är jag i Umeå, har varit här nästan hela jul och nyårshelgen. Har varit väldigt mysigt att fått ha Fredrik här hela 2 veckor. Det har varit en jobbig tid, jag tycker alltid man saknar de som in...

Av keepintouch - 14 december 2009 13:08


   Här kommer en liten julhälsning från oss i Sillis! Hannes har hunnit bli 5 månader nu och utvecklas hela tiden. Varje dag är ett äventyr med lilleman! Hoppas ni får en riktig mysig och härlig jul! Ps! Tack för senast hos Anna H. Jag är, som...

Av keepintouch - 10 december 2009 08:14


  Hej på er alla! Här på Marieberg lever livet för fullt! Snart är det jul och vi har total mysfaktor inbokad på självaste julafton i stugan med hela tjocka släkten! Hoppas ni alla har det bra i vårt avlånga land och att ni får en helt ...

Av keepintouch - 9 november 2009 20:43

Längesen sist! Var håller alla små blogginläggare vägen? Vill vi fortsätta att skriva? Jag tycker det är ett ypperligt sätt att hålla kontakten nu när vi inte ses så ofta:( Samt att man kan lägga in lite bilder så att vi inte glömmer bort hur vi ser ...

Av keepintouch - 29 augusti 2009 14:45

Hejsan!   Vill bara skriva ett inlägg för att önska er lycka till inför skolstarten (undantag för fru Engdahl) hihi. Hoppas alla har haft en underbar sommar och att nästa termin blir till er förväntan ;) Jag saknar er alla och hoppas vi får ses snart...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards