Alla inlägg under maj 2009

Av keepintouch - 3 maj 2009 15:01

Här kommer lite bilder från ett underbart Stockholm. / Anna

Av keepintouch - 2 maj 2009 13:11

Tänkte att jag måste ju uppdatera vad som händer här norrut oxå!


Just nu befinner jag mig hemma hos mamma och pappa i Ötå. Vart här sen torsdag kväll. Långledigt igen, inte illa pinkat! Vi jobbade bara till onsdag så jag ska inte klaga ;) Praktiken går bra i övrigt. Bengt var upp och hälsade på i måndags och han är ju bara för söt. Man kan se på honom att han är stolt över oss! Min arbetskamrater gillade honom oxå och det är ju faktiskt lite komiskt att min handledare Britta har haft honom när hon gick på p-programmet. Hon gick ut -92 så Bengt har ju hängt med ett tag :D


Har även hört mig för lite om eventuellt sommarjobb på Vattenkraft, så det är bara att hålla tummarna för att dom skulle kunna erbjuda mig nåt! Men vi får se. Trivs iaf jättebra och jag får intrycket av att dom gillar mig med ;)


Livet i övrigt i Luleå är...hm..spännande...Jag lyckas ju alltid med saker som jag kanske inte alltid borde lyckas med..haha :D Sambolivet med Ida går bra, men måste säga att vi sällan är hemma samtidigt pga att båda är ute och ränner hela tiden! Men dom stunderna vi har tillsammans är guld ;) Och dom som sett de nya bilderna på fejjan ser att jag och Ida numera kan klassas som äkta sambos, matchande kläder när vi går ut och promenerar. Haha ;D


Nä kära vänner. Nu ska jag ut i solen med hunden. Saknar er massor!


Puss och kram!

Av keepintouch - 1 maj 2009 23:02

Först vill jag säga grattis till Camilla och lilla flicke barnet! Guud så spännande =) Och Anna viiiilken härlig mage du fått! Ska bli mysigt att se den igen i juni ;)


Här i S-vall är allt toppen... Trivs jätte bra på praktiken och allt är super skoj... Har fått ansöka om vikariatet nu och det verkar som om jag är aktuell för tjänsten så håll tummarna för mig att jag får det!


Oavsett så kommer jag stanna i S-vall och jag har sökt distanskurser ifall jag inte får vikariatet för till hösten blir det inte bara valp utan antagligen även häst! Svärmor kommer skaffa ett avels sto för en period (ca 1,5 år) för att få ett föl och detta sto kommer jag få ansvar över och rida/träna så det blir som "mitt" men utan ekonomiskt ansvar så det kan inte bli bättre! Känns super häftigt! En dröm sedan jag var tio... Och detta sto är helt svart så snacka om Black Beuti! ;) hihihi alla flickor dröm...


Kommer dock sakna er alla och allt känns lite dubbelt men är ju inte så långt

emellan och karln kommer ju vara kvar däruppe så jag kommer ju vara där titt som tätt ändå ;)


Hoppas ni alla har det bra på era praktik platser och det kommer vara så ofanligt skoj att träffa alla i juni... Lääängtar!


Puss å Kram Mari

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards