Alla inlägg den 21 mars 2009

Av keepintouch - 21 mars 2009 23:16

Hej på er alla!


Jag är väl en av de få som är kvar i stan nu under praktiken tror jag? Känns konstigt att det är dags på måndag, så avlägset men ändå så fruktansvärt nära. Känns konstigt att vi inte kommer att ses förrän om 10 veckor igen...man har ju som blivit van med att mötas någon gång i veckan på skolan eller hemma hos någon...


Satt och skrattade idag då jag läste i barnboken. Fick se en gravid kvinna i 24:e veckan på nakenbild och tänkte att jag lär se nästan lika dan ut när vi ses igen i juni. (fast med kläder på!!) Då kom tanken...undrar hur många som sagt till andra i klassen fast de lovat att inte säga?? Inte för att jag bryr mig så speciellt mycket men ändå en tanke som slog mig...


Hoppas ni har det bra där ute alla underbara människor, vart ni än befinner er.


Puss och kram från Camilla

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards