Alla inlägg den 15 mars 2009

Av keepintouch - 15 mars 2009 20:58

Jag har beställt bildanpassningsprogrammet till den här bloggen. Man var tydligen tvungen att göra det för att kunna förminska bilderna mm. Kostade bara en 20a (engångsavgift) så det kändes överkomligt.  Vet fortfarande inte hur man byter placering på bilderna så kommer någon på det får ni gärna säga till =) Kram Anna Panna

Av keepintouch - 15 mars 2009 20:46

Hej tjejer

Hoppas ni haft en bra helg! Hos mig har det varit kaos. Både i lägenheten och i själen. Jag är just nu förundrad över hur otroligt lång tid det kan ta att plocka ihop alla saker i en lägenhet. Tänk vad viktigt det helt plötsligt blir att sortera alla pärlorna i färgordning. För att inte tala om att snurra ihop alla sladdar i elektroniklådan. =)


Som tur är lämnade Jenny en stoooor bit tårta till mig så jag har socker så det räcker för att vara vaken dygnet runt. Edith är som ni ser inte någon bra förebild =)


Nej nu måste jag ta tjuren i hornen igen. Jalla jalla snart är det dags att fara.


Kraam på er sötaste vänner. / Anna HJ

Av keepintouch - 15 mars 2009 02:58

Hem kommen från 30-års kalas som hållits för Pär... Oj oj oj vad tiden går... Känns som vi nyss satt i hörsalen nervösa och fulla med spänning första dagen.. Och nu är det snart över... Konstigt värre! Känns jätte kul att få flytta hem igen till familj och vänner men samtidigt extremt ledsamt att måsta lämna det jag har här... Jag vet ju inte om jag blir kvar i S-vall efter praktiken men hoppas på det och därför känns allt för närvarande lite bitter ljuvt.. Det var iaf jätte skoj att vara på festen ikväll och allt var verkligen jätte trevligt från förfest till fest =D Nu skall jag hinka i mig några till glas vatten och sedan tillkalla John Blund!


Puss och kram / Mari

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards