Alla inlägg den 18 april 2009

Av keepintouch - 18 april 2009 09:51

Hej på er alla ute i vårt avlånga land!


Här på Haga lever livet på i snabba takter. Vi har börjat småpacka innan vår underbara flytt och allt som händer i magen är just nu mycket mer spännande än praktiken =P Jag kommer verkligen att bli en sån mamma som bara pratar om mitt (mina) barn... (Vi är lite osäkra på om det är två som börjat sparka där inne) så ni är välkomna att säga till mig när det blir för mycket!


Men på praktiken går det himla bra. Kände mig som en i gänget väldigt fort och dagarna bara flyger iväg. Fantastiskt också att 4 andra i samma korridor som personalavdelningen sitter i också väntar barn. Kanske därför jag känner mig som en i gänget?? Det är också bra att det finns 6 olika befattningar, med totalt 8 anställda, på personalavdelningen vilket gör att jag får se så himla brett på p-programmets kontinuum :)


Saknar er alla och tycker att vi borde få fortsätta med praktiken men med oss alla i samma stad så tillfällen att mysa inte är något problem. men vi ses ju i juni en kortis iaf!!


Pussar och kramar i massor från ett just nu +1,3 gradigt Umeå!

Ovido - Quiz & Flashcards