Alla inlägg den 13 april 2009

Av keepintouch - 13 april 2009 18:47

Det var ett tag sen jag skrev sist men jag har varit in här och läst era inlägg. Kul!


Jag trivs väldigt bra här i stockholm faktiskt. Det är så himla skönt att få rå om sig själv lite, jag bor i en jättefin nybyggd lägenhet på Finnboda i Nacka. Det är nära till bussarna och det känns som att det är en bra utgångspunkt var man än ska. Som Anna skrev så har vi hittat på en massa roliga saker och jag har träffat lite annat folk som man inte har hängt med på väldigt lång tid. Jag har varit på Stand-up som var väldigt bra! Den här påskhelgen har varit så otroligt härlig med strålande sol! Idag var första dagen jag tränade på riktigt här nere, for ut och sprang en sväng... Så nu har jag tänkt att den biten ska bli en del av vardagen här också. Har letat fram en karta på cykelväg från globen där jag jobbar till mitt hem. Så då kan man gå eller springa hem!


I helgen har jag även haft jourtelefonen från jobbet. Den innebär att företag kan ringa in och beställa folk eller att konsulter ringer in och sjukanmäler sig. Jag får ju betalt för detta och det har gått väldigt bra. Det har varit lugnt. Praktiken går bra, jag intervjuar en hel del. I torsdags började jag med min uppgift för datorerna låg nere så jag kunde inte göra så mycket annat... :) Tur för mig! Till veckan har jag tänkt att sätta igång på allvar.


Nu ska jag äta middag och läsa en bok som verkar väldigt bra, "Flyga drake".


Ha det gott flickor!! Kram

Ovido - Quiz & Flashcards