Alla inlägg den 1 april 2009

Av keepintouch - 1 april 2009 22:29

Hej alla!! Hur går det för er där ute? Jag trivs skit bra och börjar verkligen känna mig inne i det hela trots att det för min del bara gått fyra dagar på kontoret =D Är fortfarande lite mjuk start för min del man har fått gjort en del intressanta grejer som varit på kundsamtal ang en "svår" situation med anställd, lagt upp kravprofil, lärt mig affärssystemet etc... Allt är sååå skoj! Gud vad kul det är att praktiskt få använda det vi lärt oss och faktiskt se att vi kan göra bedömningar inom vissa områden... Jag är så mycket mer praktiskt lagd av mig än teoretiskt! Har dock inte vant mig vid tidiga mornar så det blir lätt mycket stress på morgonen men det vänjer man sig vid ;) Så av den anledningen ska jag sussa nu så att man är pigg inför imorgon!


Natti natt/ Mari

Ovido - Quiz & Flashcards