Alla inlägg den 3 januari 2010

Av keepintouch - 3 januari 2010 20:56

Hej vänner.

Hoppas att ni mår bra vart ni än är. Själv är jag i Umeå, har varit här nästan hela jul och nyårshelgen. Har varit väldigt mysigt att fått ha Fredrik här hela 2 veckor. Det har varit en jobbig tid, jag tycker alltid man saknar de som inte längre finns mer när det är högtider. Tur jag har världens bästa familj och vänner som stöttat mig. Idag började rean på MQ så nu ska jag jobba resten av veckan. Skönt att tänka på något annat nu när Fredrik åkt. Han lämnade Lillan här hos mig så att jag har någon att mysa med medan han gör om köket nere i sthlm. Jag tror hon förstår att jag inte mår hundra för hon är mkt gosigare än vanligt, låg tom med mig i soffan nyss och myste ett bra tag.


Känns så otroligt konstigt att detta är min sista månad som student i Umeå. Jag kommer verkligen sakna det här livet och min lägenhet men det är väl dags att klippa navelsträngen nu och bli vuxen. Jag ser fram emot att skriva uppsatsen men just nu får jag gråa hår av den här rackarns forskningsplanen, någon som känner igen sig ;)


Vad gör ni som inte är kvar i Umeå? Kommer alla på sittningen? Jag och Mari har pratat om att vi måste träffas innan och ha en riktigt hejdundrande förfest. Vad tror ni om det?


Sköt om er alla, jag hoppas vi hörs snart. Kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards